banner

E-Commerce Blog

Rolul strategiilor de marketing în dezvoltarea afacerii tale! Vezi care sunt micile secrete ale specialiștilor în marketing pe care aceștia le folosesc petntru a duce orice afacere în top!
Rolul strategiilor de marketing în dezvoltarea afacerii tale! Vezi care sunt micile secrete ale specialiștilor în marketing pe care aceștia le folosesc petntru a duce orice afacere în top!
În ziua de astăzi, marketingul a ajuns la un nivel foarte înalt, greu de depășit. Așadar, dacă nu ai o strategie foarte bine pusă la punct, este posibil ca afacerea ta să nu crească atât de ușor sau măcar să ajungă la nivelul competiției. Probabil că te întrebi “ce este mai exact o strategie de marketing și cu ce te ajută ea în procesul de creștere al afacerii.” Strategia de marketing constă în identificarea acelor grupuri de clienţi (obiective comerciale) pe care o afacere mică poate să-i servească mai bine decât marii competitori din domeniu precum şi definirea unor oferte de produse, de preţuri, de distribuire sau oferte promoţionale şi servicii caracteristice segmentului respectiv de piaţă.
Serviciile de marketing digital – investiție sau cheltuială? 6 motive pentru care ar trebui să colaborezi cu o agenție completă de marketing digital
Serviciile de marketing digital – investiție sau cheltuială? 6 motive pentru care ar trebui să colaborezi cu o agenție completă de marketing digital
Atunci când companiile trec prin perioade mai delicate, iar vânzările sunt puternic afectate, managerii sunt puși în situația de a lua anumite decizii drastice, asociate, de obicei, cu reducerile de ordin financiar. Prin urmare, se pune problema restructurării departamentului de resurse umane, dar și a stopării activităților de marketing, ceea ce, după cum vom vedea mai jos, nu este tocmai o idee prea bună.O echipă specializată în marketing sau o agenție care se ocupă de astfel de procese este responsabilă de efectuarea analizelor interne, dar și externe ale organizației respective.
10 greșeli frecvente pe care să le eviți în implementarea unui site. Ce erori îți pot afecta afacerea?
10 greșeli frecvente pe care să le eviți în implementarea unui site. Ce erori îți pot afecta afacerea?
Cu toate că, în general, fiecare greșeală poate fi reparată, există anumite domenii în care este recomandat să „ne facem temele” cu rigurozitate, spre a evita orice tip de eroare. Acesta este și cazul dezvoltării unei pagini web pentru propria afacere. Care sunt cele mai frecvente greșeli din această privință și cum le putem evita cu succes?
5 modalități excelente de a câștiga clienți în defavoarea principalilor concurenți. Tu ce strategie de diferențiere abordezi?
5 modalități excelente de a câștiga clienți în defavoarea principalilor concurenți. Tu ce strategie de diferențiere abordezi?
În mod definitoriu, atunci când ai o afacere, știi cât de important este să faci față cu succes tehnicilor practicate de concurență. Totuși, concurența există în cadrul oricărei piețe, sens în care doar companiile suficient de inteligente reușesc să elimine competitorii, spre a ocupa în continuare o poziție importanță în fața clienților.
PROFILUL CLIENTULUI IDEAL: cum îl poți contura cu succes?
PROFILUL CLIENTULUI IDEAL: cum îl poți contura cu succes?
Fiecare antreprenor ar trebui să se concentreze, înainte de orice, asupra potențialilor săi consumatori. Abilitatea de a găsi un client, de a-i vinde acestuia produsul sau serviciul propriu, dar și de a-i satisface cerințele la nivel maximum (astfel încât să cumpere din nou) trebuie să constituie punctul central al întregii activități antreprenoriale. Cu alte cuvinte, atunci când puteți identifica, cu claritate, profilul clientului ideal, veți reuși să vă eficientizați campaniile de marketing, dar și eforturile depuse spre dezvoltarea afacerii conform așteptărilor.
4 motive pentru care magazinul tău online are nevoie de implementarea unui blog
4 motive pentru care magazinul tău online are nevoie de implementarea unui blog
Nu este deloc un secret faptul că blogurile ajută considerabil un magazin electronic în vederea creșterii traficului online, însă acesta nu este singurul aspect avantajos de care afacerea ta poate beneficia. Deși sună ciudat, majoritatea site-urilor de comerț electronic nu dispun și de prezența unui blog. Până la urmă de ce ai implementa un blog, dacă obiectivul tău principal este crearea unui magazin online?
Tu crezi suficient de mult în visul tău? Află cum poți transforma o simplă idee într-o afacere de succes!
Tu crezi suficient de mult în visul tău? Află cum poți transforma o simplă idee într-o afacere de succes!
Există un moment în viață când, indiferent de cât de mulțumitor este salariul sau funcția pe care o ai, simți că ceva totuși lipsește. Ești angajatul perfect? Îți îndeplinești mereu la timp și cu maximum de eficiență sarcinile de lucru? Job-ul pe care îl ai e o variantă confortabilă, nu-i așa? Cu toate acestea, uneori nu este de ajuns și parcă îți dorești mult mai mult.
Afacerea ta are nevoie de un impuls pentru a se dezvolta? Află cum îți poți crește considerabil vânzările!
Dacă în anii din urmă, o idee de afaceri inovativă era suficientă pentru a consolida un business puternic la nivel de piață, la ora actuală e nevoie de mult mai multe eforturi pentru a te dezvolta din punct de vedere profesional.
De ce marketingul digital este VITAL pentru afacerile mici și mijlocii?
Atunci când o afacere mică pătrunde pe piață, accentul este deseori pus pe primii săi clienți. Astfel, sunt utilizate forme tradiționale de publicitate, precum sunt anunțurile tipărite, bannerele stradale sau afișele de pe copaci. De obicei, majoritatea afacerilor de dimensiuni reduse au încredere că din moment ce oferă un produs sau un serviciu calitativ, rămâne doar o chestiune de timp până când clienții își vor găsi calea spre acestea.
3 greșeli frecvente în email marketing! Află ce NU trebuie să faci într-o campanie de email marketing!
Într-un mediu online concurențial, strategiile de marketing reprezintă acele „mici detalii” care te pot diferenția de competitori și îți pot poziționa afacerea în topul preferințelor consumatorilor. Atunci când vine vorba despre strategii de marketing de succes, email marketing este una dintre variantele câștigătoare asupra căreia ar trebui să te orientezi.